Thursday, March 10, 2011

Thank you! Bedankt!


Mijn blog in in januari al weer 5 jaar jong geworden, wat vliegt de tijd! Ik wil iedereen bedanken die de tijd er voor heeft genomen om mijn blog te bezoeken. Vorig jaar waren er meer dan 16.000 unieke bezoekers, van over de hele aardbol! We hebben klanten uit heel Nederland maar nu ook ondertussen klanten in bv Italie, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Zweden, Noorwegen en in de USA en Zimbabwe! Ik zou zeggen op naar de volgende 5 jaar!

My blog had its 5th anniversairy in januari, times flies when you are having fun! I want to thank everybody who took the time to visit my blog. Last year I had more than 16.000 unique visitors, from across the globe! Except from customers from all over Holland, we now have customers in for example Italy, Belgium, France, Germany, Spain, Sweden, Norway but also the USA and Zimbabwe! Let's start the next 5 years of creativity!
Posted by Picasa

2 comments:

Karin said...

Gefeliciteerd!

Maryvonne said...

Van harte gefeliciteerd!
Ik heb je blog pas 1 jaar geleden leren kennen, maar ik blijf je de volgende 5 jaar volgen hoor!!