Wednesday, October 26, 2011

Katia Aloha en mijn schoonzus Paula: de ideale combinatie! Katia Aloha and my sister in law Paula: The ideal combination!


Hallo lieve mensen, ik ben Paula en mijn zwager Wilbert gaat me leren hoe ik met Katia Aloha in een handomdraai een superhippe sjaal kan maken!

Hi folks, my name is Paula and my brother in law Wilbert is going to teach me how to make a superhip scarf using Katia Aloha yarn!



Kind wat heb je toch een gezellig huis blablablablabla en nog meer blabla...Hoho maar nu even serieus: maak een lus en begin te vingerhaken met je hele hand en maak grote grove steken.

Sweetie you have such a nice house blablabla and more blabla, wait a moment, let's get serious here: make a loop and start fingercrocheting chain stitches making big loops with your hands



Halverwege (na 2 minuten), meid wat gezellig he! Onderste stuk is al sjaal, bovenste nog garen.

Half way there (after 2 minutes), gurrrl this is fun! Below already scarf, above still yarn.



Zie hier het geweldige eindresultaat! Hartstikke hipperdepip , snel klaar, ook erg leuk voor kinderen om te doen en geweldig als zelfgemaakt cadeautje voor de feestdagen! Voor de kleuren zie het volgende blogbericht. 12,50 per streng, 1 streng is genoeg voor een sjaal!

And here is the fabulousss result! So cool! Goes super fast, great to do with kids and wonderful as a custom made Christmas gift! For the colourcard see the next blogpost. 12,50 per skein, 1 is enough for a scarf!
Posted by Picasa

2 comments:

Herma said...

Hahaha wat leuk!!!
Prachtige sjaal op een wel heel leuke manier uitgelegd! Ik heb enorm genoten van je beeldverhaal!

Jeannette said...

Geef mij zo'n zwager!!!... ;))))