Friday, June 22, 2012

Homemade London: Create the things you love!

Met eigenaresse Nicola. With owner Nicola.

Het naaicafé. The sewing café.
Naaiproject. Sewing project.
De afgelopen dagen was ik in Londen en ik had gezocht naar een parfum workshop. Ik kwam terecht op de website van "Homemade London" en ik zag dat ze een uitgebreid aanbod van workshops hadden, een naaicafé, sieraden maken , parfums creëren en nog heel veel meer. Helaas was er tijdens mijn verblijf geen parfum workshop dus dat ging over. Stom toevallig was het dat Christopher en ik in dezelfde straat in een Baskisch restaurantje gingen eten. Ik had dat natuurlijk niet door en ineens liep ik voorbij Homemade London! Ik ging naar binnen en werd hartelijk verwelkomd door Nicola en Angela. Het was erg gezellig en ineteressant om te zien hoe hun aanpak is. Wil je meer weten? kijk eens op hun mooie website: http://www.homemadelondon.com/

The last few days I was in Londen and I had been looking for a Perfume workshop. I looked at the website of "Homemade London" and I saw that they offered a wide variety of workshops, a sewing café, making jewellery, creating perfumes and lots more. Unfortunately there was no perfume workshop during my stay. Such a coincidence it was when CHristopher and I went out for dinner in the same street at a Basque restaurant. Of course I didn't notice this and suddenly I was standing right in front of Homemade London! I went in and got a very friendly welcome from Nicola and Angela. We had a great time, very interesting to see how they work!, Want to know more? Go to their great website: http://www.homemadelondon.com/









No comments: