Sunday, June 10, 2012

Zpagetti haken aan het water. Crocheting Zpagetti waterside.

Het was vandaag zulk heerlijik weer en na een bezoek aan de gezellige Beemster Fort Fair, was het heerlijk verpozen aan het water en pakte ik mijn mijn Zpagetti haakwerk erbij. Er gaat een flinke boom door mij in Hoorn omgehaakt worden (in het kader van het wildbreiproject) en ik ben al flink op weg zoals je op de laatste foto kunt zien...Heerlijk om te doen! En Hoooked Zpagetti heeft me het garen gesponsord, het zijn heerlijke kleuren om mee te werken!

We had a really beautiful day today weatherwise and after visiting a local garden fair, we were sitting waterside and I got my Zpagetti crochet project out. A big tree in Hoorn wild be "yarn bombed" by me and as you can see on the last  picture, I have made some progress. Hoooked Zpagetti sponsored the yarn, they are wonderful colors to work with!

2 comments:

Unknown said...

Wow wordt vast prachtig en wat een werk!

bommelmien said...

Wat een prachtig haakwerk dat wordt dus genieten in september...al die kleuren. je bent een geluksvogel dat je dit prachtige materiaal mag gebruiken....