Friday, May 31, 2013

Onze huidige Koigu KPPPM collectie. Our current Koigu KPPPM collection.

Momenteel 36 kleuren op voorraad van dit prachtige Koigu KPPPM garen! We hebben weer 18 nieuwe kleuren besteld dus binnenkort hebben we 54 kleuren in de collectie! 100% topkwaliteit merinowol in de mooiste handgeverfde kleurencomposities! €12,50 per 50 gram, 160 meter, 28st /10cm

Our current Koigu KPPPM collection has 36 colours! This yarn is just amazingly gorgeous...We have just ordered 18 new colours so soon we will have 54 colours! 100% top quality merino wool in the most beautiful colour compositions! €12,50 per 50 grams 160 meters, 28 st/10 cm/4"

2 comments:

Emily said...

Beste, voor het afwerken van een dekentje ben ik op zoek naar 2 strengetjes Koigu, eentje in een licht blauw en eentje in Turquoise. (Ik denk, op de foto, de 2e of 3e van links bovenaan, en voor de blauwe een van de eerste 2 of de 4e én 5e). Versturen jullie deze ook, want ik woon in België. Ook, is het mogelijk me de nummers door te geven van de eerste 6 strengen van links bovenaan zodat ik een betere keuze kan maken?

Alvast bedankt!

Wilbert Schouten said...

Beste Emily,
Bedankt voor je bericht, ik ben momenteel op vakantie in de USA maar als je je vraag stuurt aan info@schoutenhandwerken.nl dan helpt mijn collega e verder!